Ακυρώσεις παραγγελιών
Ακύρωση της παραγγελίας μπορεί να γίνει μόνο στην κάτωθι περίπτωση: Να μας αποστείλετε e-mail μέχρι το τέλος της ημέρας της παραγγελίας, με τα στοιχεία σας και τον αριθμό παραγγελίας και ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωσή της.


Επιστροφές προϊόντων / Δικαίωμα υπαναχώρησης
Στις εξ’ αποστάσεως συναλλαγές (ηλεκτρονικά ή τηλεφωνικά), υπάρχει το δικαίωμα υπαναχώρησης εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή των προϊόντων και επιστροφής χρημάτων στις παρακάτω περιπτώσεις, λαμβάνοντας υπόψιν τους σχετικούς όρους ανά περίπτωση.
Ειδικότερα

  1. Στην περίπτωση που υπάρχει αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της εταιρείας μας και το προϊόν που σας παραδόθηκε δεν αντιστοιχεί στο προϊόν της παραγγελίας σας (λάθος λήψη παραγγελίας, εσφαλμένη τιμολόγηση, κ.λπ.).
  2. Στην περίπτωση που υπάρχει αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της εταιρείας μας και το προϊόν που παραδόθηκε παρουσίαζε ελάττωμα λειτουργίας ή ήταν ελαττωματικής ποιότητας.
  3. Για οποιοδήποτε λόγο και χωρίς καμία δικαιολογία.

Σε κάθε περίπτωση υπαναχώρησης υποχρεούστε να επιστρέψετε τα προϊόντα χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερών από τη μέρα που ανακοινώσατε την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση.
~ Στις περιπτώσεις 1& 2 (που υπάρχει υπαιτιότητα της εταιρείας), επιστρέφονται τα χρήματα σε διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την επιστροφή και παραλαβή των προϊόντων από εμάς, χωρίς χρέωση του κόστους μεταφοράς.
~ Στην περίπτωση υπαναχώρησης χωρίς υπαιτιότητα της εταιρείας (περίπτωση 3) το κόστος μεταφοράς και επιστροφής των προϊόντων βαραίνει τον αγοραστή. Στην περίπτωση αυτή, το προϊόν που επιστρέφεται πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία, σε άριστη/άθικτη κατάσταση (as new) με όλα τα παρελκόμενα που συνοδεύουν τη συσκευασία. Ο αγοραστής οφείλει να μεριμνήσει την επιστροφή του προϊόντος στις αποθήκες της εταιρείας. Εφόσον ελεγχθεί το προϊόν και πληροί τις προδιαγραφές επιστροφής, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος στη εταιρεία μας πραγματοποιείται και η επιστροφή των χρημάτων με τον ίδιο τρόπο που πραγματοποιήθηκε η πληρωμή .
Εξαιρέσεις από το δικαίωμα υπαναχώρησης


Το δικαίωμα υπαναχώρησης που προβλέπεται για τις εξ αποστάσεως και εκτός εμπορικού καταστήματος συναπτόμενες συμβάσεις, δεν ισχύει όσον αφορά στις ακόλουθες περιπτώσεις:
α) συμβάσεις υπηρεσιών μετά την πλήρη παροχή της υπηρεσίας, εάν η εκτέλεση άρχισε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του καταναλωτή, και με την εκ μέρους του αναγνώριση ότι θα απωλέσει το δικαίωμά του υπαναχώρησης μόλις η σύμβαση εκτελεσθεί πλήρως από τον προμηθευτή.
β) την προμήθεια αγαθών ή την παροχή υπηρεσιών η τιμή των οποίων εξαρτάται από διακυμάνσεις της χρηματαγοράς τις οποίες δεν είναι δυνατόν να ελέγξει ο προμηθευτής και οι οποίες ενδέχεται να συμβούν εντός της προθεσμίας υπαναχώρησης.
γ) την προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένων.
δ) την προμήθεια αγαθών τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα.
ε) την προμήθεια σφραγισμένων αγαθών τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση.
στ) την προμήθεια αγαθών τα οποία, μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία.
Λυπούμαστε αλλά δεν γίνονται επιστροφές σε ειδικές παραγγελίες, είδη με ανοιγμένες συσκευασίες καθώς και σε προϊόντα που παραγγέλθηκαν/ κατασκευάστηκαν αποκλειστικά για εσάς είτε από εγχώριους είτε από ξένους προμηθευτές/ κατασκευαστές.

Οι επιστροφές των χρημάτων σας γίνονται σε διάστημα 14 ημερών από την επιστροφή και παραλαβή από εμάς των προϊόντων εντός των ως άνω χρονοδιαγραμμάτων. Για την επιστροφή των χρημάτων σας πρέπει να μας δηλώσετε το λογαριασμό στον οποίο θέλετε να γίνει η κατάθεση και στον οποίο είσαστε δικαιούχος ή έστω συνδικαιούχος. Η επιστροφή χρήματων γίνεται με τον ίδιο τρόπο που έγινε η πληρωμή, δηλαδή αν μια συναλλαγή έχει πραγματοποιηθεί μέσω κάρτας, τότε και η επιστροφή θα πραγματοποιηθεί στην κάρτα και όχι με μεταφορά σε λογαριασμό του πελάτη.


Για τις επιστροφές είναι απαραίτητη η απόδειξη λιανικής. Σε περίπτωση έκδοσης τιμολογίου πρέπει η επιστροφή να γίνεται με δελτίο αποστολής. Πριν την επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 210.7777.936 ή στο info@unimedica.gr
Η διεύθυνση στην οποία θα επιστραφούν τα προϊόντα είναι:
ΛΕΒΑΔΕΙΑΣ 19 Αθήνα, 11527