Ρωτήστε τον τεχνικό

Το Διαδίκτυο στην Υπηρεσία του Οδοντιάτρου!

Η εποχή που το διαδίκτυο ήταν μια ενασχόληση κάποιων εκκεντρικών έχει περάσει ανεπιστρεπτί. Πλέον αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μας και παίζει καθοριστικό ρόλο ιδιαίτερα στην επαγγελματική μας ζωή. Θέλοντας και μη θα πρέπει όχι μόνο να το εντάξουμε στην καθημερινότητα μας, αλλά να μάθουμε να εκμεταλλευόμαστε τα πλεονεκτήματα του και να αποφεύγουμε τις παγίδες του.

Αγοράζοντας ηλεκτρονικά

Ο οδοντίατρος έχει πρόσβαση πλέον σε εκατοντάδες ηλεκτρονικά καταστήματα σε όλο τον κόσμο, όπου μπορεί να συγκρίνει τιμές και τεχνικά χαρακτηριστικά με το πάτημα ενός κουμπιού. Οι τιμές σε ορισμένες περιπτώσεις φαίνονται  ιδιαίτερα ελκυστικές και σε προκαλούν να προσθέσεις το προϊόν στο καλάθι αγορών σου. Πριν το κάνουμε όμως αυτό θα πρέπει να λάβουμε υπόψιν μας τα εξής:

Το κόστος των μεταφορικών και του εκτελωνισμού, το οποίο θα πρέπει να προσθέσουμε στην αρχική τιμή. Σε πολλές περιπτώσεις η τελική τιμή είναι διπλάσια ή και τριπλάσια της αρχικής.

Service και τεχνική υποστήριξη. Εφόσον μιλάμε για επαγγελματικό εξοπλισμό, θα πρέπει να ελέγξουμε κατά πόσο η συσκευή την οποία έχουμε προμηθευτεί, έχει την ανάλογη τεχνική υποστήριξη στην χώρα μας. Το να την στέλνουμε στο εξωτερικό για service ή επισκευή δεν είναι ιδιαίτερα πρακτικό.

Αξιοπιστία e-shop. Πριν αγοράσουμε οτιδήποτε από κάποιο ηλεκτρονικό κατάστημα θα πρέπει να ελέγξουμε την αξιοπιστία του. Σε αυτό θα μας βοηθήσουν οι κριτικές άλλων αγοραστών, οι οποίες θα μας δώσουν μια εικόνα για την ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρει το συγκεκριμένο κατάστημα.

Διαδικτυακό marketing

Το διαδικτυακό marketing άλλαξε ριζικά τον τρόπο με τον οποίο ένας οδοντίατρος μπορεί να προσεγγίσει τους ασθενείς και να αυξήσει το πελατολόγιο του. Η δημιουργία ιστοσελίδας μπορεί να περιλαμβάνει:

-τις υπηρεσίες που προσφέρονται στο οδοντιατρείο,

-εκλαϊκευμένα άρθρα για θέματα που απασχολούν συχνά τους ασθενείς και αναζητούν απαντήσεις στο διαδίκτυο

-εικόνες από περιστατικά πριν και μετά την θεραπεία

-επεξηγηματικά βίντεο για διάφορες οδοντιατρικές πράξεις

-δυνατότητα κλεισίματος ραντεβού

Το facebook και το instagram, επίσης αποτελούν δημοφιλείς τρόπους επικοινωνίας και ο οδοντίατρος μπορεί να τα χρησιμοποιεί για να προβάλει την δουλειά του. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι οι ασθενείς  πλέον είναι εξοικειωμένοι με το διαδίκτυο και το χρησιμοποιούν όλο και πιο συχνά για να αναζητήσουν υπηρεσίες που τους ενδιαφέρουν.

Ένας ακόμη έξυπνος τρόπος διαφήμισης είναι η δημιουργία ενός QRCode το οποίο μπορούν να σκανάρουν με το κινητό τους οι ασθενείς από την επαγγελματική σας κάρτα και να τους οδηγήσει, είτε στο site σας, είτε στην σελίδα σας στο Instagram / Facebook.

Διαδίκτυο: ένας πολύτιμος συνεργάτης…

Εκτός όμως από τις αγορές και το marketing θα πρέπει να λάβουμε υπόψη μας και μια ακόμα δυνατότητα που μας προσφέρει η τεχνολογία: στην εποχή μας όλα τείνουν να ψηφιοποιηθούν:

– οι απεικονιστικές εξετάσεις (πανοραμικές, κεφαλομετρικές, αξονικές), μπορούν να έρχονται κατ΄ ευθείαν στο email μας,

-τα αποτυπώματα σε μερικά χρόνια θα παίρνονται αποκλειστικά ψηφιακά.

ηλεκτρονική τιμολόγηση: Ήδη η Εφορία, κάνει υποχρεωτική τη χρήση του Διαδικτύου στην καταγραφή εσόδων – εξόδων μέσω της πλατφόρμας myData. (Δείτε εδώ…)

Τα ραντεβού μας αλλά και το αρχείο μας μπορεί να είναι στο cloud και προσβάσιμα απ’ όπου και να είμαστε ακόμα και από το κινητό μας τηλέφωνο.

Η εξοικείωση συνεπώς με τις νέες τεχνολογίες και η εκμετάλλευση τους προς όφελος μας είναι πλέον μονόδρομος.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας:

 τηλ.:210 7777 936,

email: info@unimedica.gr

site: www.unimedica.gr